בוקר טוב: טיפים שיעזרו לכם לקום ליום נהדר
(צילום: Chiociolla/shutterstock)

בריאות

בוקר טוב: טיפים שיעזרו לכם לקום ליום נהדר

אספנו שבע טעויות קריטיות שרובנו עושים בבוקר ושתיקון קל שלהם ישנה אצלנו לחלוטין את התחושה לאורך היום כולו. ברון יחד כוכבי בוקר

   
בוקר טוב: טיפים שיעזרו לכם לקום ליום נהדר
(צילום: Chiociolla/shutterstock)
אא

מס' טיפים שיעזרו לכם להתעוררות יעילה וטובה:

- "האדם מתכנן": תכנית מסודרת היא אחת הסיבות להצלחה בהכנסת סדר לחיים שלנו. כמו כן, לעולם אל תכניסו ליום עבודה יותר משלוש עד חמש מטלות. כמות גדולה של מטלות היא מתכון לתחושת לחץ ולמעמסה על הנפש.

 -"מודה אני לפניך": כדאי להכין רשימה של דברים שכל בוקר כדאי להודות עליהם: הבריאות שלנו, הילדים, המשפחה, העבודה ודברים אחרים שנחשבים לאהובים. חשיבה שמחה וחיובית משפיעה על התחושות שלנו במהלך היום.

- "לעולם יהא אדם משכים": כדאי לקום קצת מוקדם ולעשות משהו חיובי לנפש שלנו: אימון קל, או תרגילי הרפיה ונשימה. המעשים האלו הרבה יותר אפקטיביים מדחיפה של קפאין לגוף. זה ממש יחולל שינוי בכל ההרגשה היומית שלכם.

- "ויבוא מן השדה והוא עייף": אחת הסיבות לעייפות היא התעסקות נרחבת במה נלבש, במה נאכל, ובשאלות מהסוג הזה. לכן, סידור הדברים בערב, כמו למשל הבגדים שנלבש, הנעליים שננעל, האוכל שלנו וכו' ישאירו אותנו ממוקדים וערניים לקראת היום.

- "עורו ישנים מתרדמתכם"- כשהשעון המעורר מצלצל תקומו ישר. שימו אותו רחוק כדי שתצטרכו ללכת אליו.

- "חדשות לבקרים רבה אמונתך": כולנו רוצים לדעת מה קורה ומה הפסדנו כשישנו בלילה. חשוב מאד להיגמל מההרגל הזה. את מה שצריך לדעת תדעו כשתיסעו לעבודה ותקשיבו לרדיו.

- "כפית אחת סוכר": פחמימות וסוכר מייצרים עלייה בסוכר בגוף ואז צניחה שלו מה שמייצר תחושה של עייפות. לכן הימנעות מדגני בוקר, ארוחות עם ממתקים או משקאות עתירי סוכר היא מאוד חשובה לפתיחת היום. תכננו ארוחה שמבוססת על חלבונים ושומן במקום.

עוד כתבות שיעניינו אותך

כתבות נוספות שאולי יעניינו אותך